söndag 14 mars 2010

Sunday, bloody sunday?


Igår hade jag deadline på jobbet och på kvällen firade vi som vanligt att detta kapitlet är slut. Alltid lika trevligt! Dock sov jag bort hela förmiddagen idag och är lite halvbakis just nu. Jag hade planerat en inte-röra-mig-ur-soffan-dag, men nu skiner solen så fantastiskt så jag har lust att gå ut. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra ute idag, förutom att gå en runda?! Tips? Just idag har jag inte hästen heller, anars hade en skogstur i solen varit det bästa!

Det är liksom allt eller inget hela tiden och jag klarar inte riktigt omställningen till inget efter tempot jag har haft hela denna veckan.

Egentligen tycker jag nog mest synd om mig själv för att jag inte får träffa Krill när jag äntligen har tid. Då måste han jobba heeela dagen. Så himla typiskt! Jag önskar ofta att vi jobbade samma tider, så att vi inte behövde gå om varandra hela tiden. Man kan ju skojja om att vi inte tröttnar på varandra, men det behöver ju inte gå till överdrift på andra hållet för det..

Jaja, nu ska jag ta mig i kragen och göra nåt av dagen. Har ju fortfarande lite läsning att ta mig igenom också. Ha en skön dag!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar