söndag 7 mars 2010

Helgnöje


Gårdagen spenderades på hemochvillamässan. Eller en stund i alla fall. Jag orkar bara inte med att gå och trängas så en hel dag! Är det vuxenvarning? Jag tänker att det ska bli så kul att titta på allt och sen när man väl är på plats så tänker jag att jag inte orkar trängas, "det gör inget, vi kan gå vidare.." och så kan jag gå igenom allting hur snabbt som helst. Och vi är nog likadana båda två. Så vi trskade runt hela mässan ganska snabbt. Tittade på allt vi passerade, men köpte inte så mycket. Hittade bra badkar till bra priser, men det kanske först blir aktuellt om ett år. Vi förbereder för badkar, men med tanke på hur sällan vi badar i vårt bubbelbadkar nu så är det väl dumt att prioritera det. Men man kanske ska ta en snabb svängom nästa år också.. Hihi.

Däremot hittade vi mycket inspiration i form av broschyrer, böcker, tidningar etc. Massvis av billiga inredningstidningar blev det, så nu ska vi nog sjutton kunna hitta lite inspiration! Frågan är bara när vi ska hinna ta oss igenom all läsning.. (Kolla bilden!)

Idag blir det en mysdag med god mat och lusläsning av elritningar på huset. Kanske en och annan inredningstidning också. Haha. Kvällen räddar vi snyggt med en tvättid (som antagligen inte räcker till, tvättkorgarna svämmar över!).

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar