torsdag 4 februari 2010

Midsommarfirande


I år kommer jag att längta ovanligt länge efter midsommar. Dagen innan har vi nämligen fått datum för kontrollbesiktning och inte mindre än den 8 juli har vi blivit kallade till slutbesiktning!

U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Att det första datumet är en av mina bästa vänners födelsedag måste vara ett gott tecken. Att det andra datumet är lillebrors födelsedag tror jag är ett annat gott tecken. Jag vet inte hur snabbt inpå som huset blir vårt på riktigt, men tänk om det kunde bli den 9 juli, på inte mindre än min kära mors födelsedag? Alltså, en sommar FYLLD av firande! Inte för att jag lever i en illusion om att vi inte kommer att kunna hitta ett enda fel, för det verkar ju som det händer alla nånting, men man måste ju tro att alla de viktiga sakerna går vägen, inte sant?!

Och idag är det två veckor till stomleveransen. Overkligt när man tittar ut på snödrivorna. But I have faith! Och snart är det vår. Snart, snart, snart. Tills dess sätter jag tron till byggarna och fortsätter att gilla det vackra vita som lyser upp vardagen. Lööööve it!

Bilden ovan kändes lite midsomar och är återigen min duktige lillebror som tagit. Tyckte att den passade så bra.

Nu ska jag iväg och träna. Kram på er och ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar