lördag 30 januari 2010

I need som fine wine..


Ikväll blir det god mat och gott vin med tjejerna för min del. Det har jag sett fram emot, det ska bli trevligt! Tyvärr vaknade jag med en förkylning som jag gärna kunde varit utan, så jag hoppas att dom inte är oroliga för smitta, då får jag stanna hemma. Hela morgonen har varit oflyt-oflyt-oflyt. Fick gå upp tidigt i onödan. Kunde inte rida, var alldeles för förkyld. Skulle tanka, då funkade inte det vanliga stället, så jag fick tanka dyrare på annat ställe. Skulle ha en mysdag på stan med en vän som jag inte fått träffa på länge, då blev hon innesnöad pga snökaoset inatt. Så fattas bara att jag får stanna hemma själv ikväll... (Nej, jag är ju inte alls bitter.. Hihi.)

Bilden ovan är det min duktiga lillebror som tagit, visst är den vacker?!

Men tomten och huset har vi inte hört nåt nytt, jag hoppas verkligen att dom kan hitta det där dom gjorde i veckan under all snön. Det är ju just typiskt att det blir en sån här vinter precis när vi ska bygga hus, såhär har det ju inte varit på hur många år som helst. Jag sätter min tillit till byggarna, att dom kan fixa det ändå på nån vänster.

Dock ser jag fram emot byggstartmötet som vi fortfarande inte fått någon datum på. Det kanske känns lite mer greppbart och verkligt efter det? Framförallt den ekonomiska biten hoppas jag ska kännas lite säkrare då.
Nu ska jag gräva ner mig i soffan med inredningstidningar, en bra bok och lite tända ljus och hoppas att det ska hjälpa till att kurera mig. Ha en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar