söndag 10 januari 2010

Första visningen


Då har första öppna visningen varit! Stod massa folk utanför och väntade när jag lämnade mäklaren och lägenheten, jag blev helt nervös på något konstigt vis. Men det verkar ju som att lägenheten var poppis i alla fall! Underbart! 18 sällskap hade varit här (närmare fyrtio personer hade alltså ställt sina snöslaskiga skor i vår hall, men dom spåren är borta nu). Imorgon är en ny dag, ny öppen visning och förhoppningsvis är imorgon även dagen då dom första buden kommer in. Hoppas, hoppas, hoppas att det är några stycken som gillar den så att det blir lite budgivning!

Jag piffade och puffade hela morgonen för att få till det där "lilla extra". Malde kaffebönor och värmde på kanelbullar för att få den där välkomnande lukten. Fick också en anledning att fylla kökskrukorna med färska kryddor, underbart! Vi brukar vara duktiga på att hålla basilikan vid liv och se till att ha nån sån hemma, men nu har vi alltså även timjan och rosmarin. Doftar härligt!

Nej, nu ska jag bege mig till stallet och ta en ridtur innan solen ger upp för dagen. Jag återkommer med lägenhetsnyheter så fort vi har några!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar