torsdag 7 januari 2010

Gott nytt år!


Då är vi inne på de sista juldagarna för denna vintern och jag vill önska er en god fortsättning!

Vi firade in det nya året i Lund, det var mycket trevligt! En god idé som jag blev inspirerad av och tänker satsa på till nästa nyår är sånna här:

Så himla fina och skrämmer varken barn eller djur. Och ju fler desto bättre effekt!

Igår var tillbringade vi dagen med K's familj, som vanligt hade hans mamma fixat jättegod mat. I vanliga fall blir man lätt lite trött av träffa släkten och äta gott, men nu har vi ett litet energipaket som håller igång oss alla, i form av vårt lilla gudbarn.. Det är så himla mysigt! Men puh, vilken energi han har alltså! Man skulle nästan behöva vara ledig en dag till för att vila upp sig. Haha. Här är en bild på när K och hans systerson öppnar en försenad julklapp; en ny borrmaskin! Jag hoppas att den ska hjälpa oss när vi ska bygga vår carport, det lär ju behöva borras och skruvas något då.. :o)

Inga nyheter om huset, just nu är bara en "väntevecka". Undertiden roar vi oss med att diskutera utebelysningen. Hur mycket, vilken sort, vad är det för effekt vi vill ha av belysningen etc. Jag önskar att man kunde pröva sig fram, det hade varit så bra!

Nu är det fokus på lägenhetsvisningarna som drar igång i helgen. Jag ska polera så mycket jag bara kan, i hopp om att någon ska tycka att den har det där lilla extra och lägga ett extra bud eller två.. Håll tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar