tisdag 29 december 2009

Lägenheten



Äntligen är lägenheten ute på Hemnet! Vill ni kolla är länken följande:

http://www.hemnet.se/beskrivning/571678?r=3

Vi blev i alla fall nöjda med bilderna, nu håller vi tummarna för att det är många intresserade och att vi lagt oss rätt i pris! Med lite tur blir det åtminstone lite budgivning. Kan vi bara få igen pengarna vi gav så är jag mer än nöjd!

Jag kommer dock att sakna tapeten i vardagsrummet, den blev vi väldigt nöjda med. För att vara första gången vi tapetserade själva är jag nästan lite imponerad om jag ska vara ärlig. Hihi. Dessutom gillar jag hur bra den passar ihop med min farmors gamla tavlor. Jag uppskattar att ha ett minne av henne framme och tavlorna som brukade hänga vid "glyttabored" på söndagsmiddagarna i Svenstorp kan ju inte bli mer rätt!

Nu ska jag ut och skrapa fram bilen under isen och slira till jobb, men vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar