torsdag 15 juli 2010

Tio timmar

Det är fullkomligt obegripligt!

I ett par år har vi letat efter hus, tills för drygt ett år sedan då vi bestämde oss för att bygga detta, efter att ha fått en tomt som vi gillade. Och året har såklart gått fort, och jag har vant mig vid tanken på att ha ett hus. Har vant mig vid vårt hus. Och planerat och funderat och pusslat i tankarna med alla möjligheter som finns. Såväl med det något annorlunda livet vi kommer att få där som med inredning och trädgård. Sjukt roligt och spännande.

Men jag har inte fattat.

Om tio timmar är det slutbesiktning. Är det inflyttningsbart imorgon med tanke på hur det såg ut igår kväll är jag sjukt imponerad! Men det är ju det som är tanken, så visst måste jag våga hoppas? Men då ska dom ha smällt upp ganska mycket saker idag, bland annat en så liten och nätt sak som en trappa?!

Hur ska man kunna sova inatt, det kan man ju undra! :o)

Håll tummar och tår för oss, så återkommer vi med news och bilder!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar