tisdag 13 juli 2010

På torsdag...

..är det alltså det här som är ingången till vårt hem!
Svårt att riktigt förstå men såklart längtar vi så vi kan spricka! :o)

Tills dess hoppas vi att trappan bytts ut till en något stabilare konstruktion än denna!

Och när vi flyttat in ska vi kanske överväga lite trevligare utemöbler än dessa?!


Och vi kanske ska se om vi kan finslipa lite på carporten?!
Denna är kanske lite väl öppen...

Och brevlådan ska bytas ut mot den fina nya som bara står inpackad och väntar.
Och innan dess lovar vi att skicka ut någon form av adressändring också!

Svängde förbi ikväll med lite fika till byggarna som enligt ryktet skulle jobba kväll. Dock var ingen på plats, så jag satte det bara och smög iväg igen. Eller nej, det är inte riktigt sant. Jag var tvungen att smyga runt ett varv och beundra allt som hänt också. Och jag kan konstatera att jag älskar våra kakelval, badrummen kommer att bli kanon!
Jag skymtade några småsaker som vi får se till att få ändrade om dom inte ändrats till torsdag, men i stora drag blir det jättefint! Dock är det skrämmande mycket kvar att göra, jag undrar hur sjutton dom ska hinna klart?! Men jag kan ju som sagt inget om tidsberäkningen på sånna saker, så vi får lita på att dom får ihop allt.


Resten av veckan är ett pussel, men när söndagen är över hoppas jag att allt ska kännas lite lugnare.
Nu ska jag ladda om batterierna, fullt ös imorgon!
Ha det fint!

Kram,
M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar