onsdag 9 juni 2010

No news..

..is good news?!

Fortfarande varken sett eller hört något speciellt. Men det lär ju ha hunnit hända en del.

Undertiden har vi sysselsatt oss med mer rensning och packning, men det går lite i slow motion, jag vet inte riktigt var jag ska börja.. Suck. Fast förråden börjar bli lite rensade och vi har en samling packade flyttlådor åtminstone. Blir nog ett och annat lass till helgen. Dock inte till huset, det håller vi oss ifrån tills slutbesiktningen. Eventuellt kör vi förbi för en sneak-peak i helgen, måste ju se om något fint kakel hittat upp på väggarna eller så.. :o)

Igår var jag iväg med underbara kollegorna och red islandshästar, så himla härligt! Vi var vid Blentarp, jättefint ställe och vädergudarna verkade ha vänt ut och in på sig själva för bättre väder kunde vi inte fått! Och hästen jag red (på bilden) skulle gärna fått följa med hem. Hihi.

Det finns även många nya äventyr på gång, så himla trevligt med massa fester och grejjer men jag är lite stressad, för när ska jag hinna packa, sova, planera stenläggning/trädgård/carport? Och när ska jag hinna mysa med Krill? Just nu är det mest hej och hejdå och vi måste fixa... Inte bra alls. I miss him! Förhoppningsvis blir det bättre till helgen.

Nu kallar kudden och en inredningstidning som godnattsaga, bäst jag lyder! Godnatt!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar