onsdag 16 juni 2010

ett, två..


Man kan inte riktigt fatta, men tre veckor kvar till slutbesiktning nu! Wohoo!

Mycket ska dock hinna fixas innan dess, och då pratar jag inte huset i första hand, då tänker jag på allt som vi själva ska hinna med.. Haha. Huset är ju egentligen inte vårt "bekymmer" förrän om tre veckor..

För övrigt är vi lite sugna på fasadsiffror i form av bokstäver, typ som ovan. Kanske i svart, annars i vitt. Men vi måste nog få upp utebelysning först, så att vi vet hur helheltsintrycket blir.

Annars kör vi samma tema i repris; no news is good news?! :o)

Kram,
M

4 kommentarer:

  1. Vi vill också ha fasadsiffror som bokstäver. Något tips på var det finns? Vi har funderat på egen tillverkning.
    /Carin

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Nu är det näääääääära!

    SvaraRadera
  3. Vi har hittat länken fasadsiffra.se som verkar ha något snarlikt vad vi tänkt oss. Men helst hade jag velat känna på dom, liksom..

    Vi har ju puts, hade vi haft trä hade jag nog gjort själv i trä och satt upp. Fast nu är jag tveksam till att vi kan fixa det snyggt själva..

    Hittar jag något bra ska jag försöka komma ihåg att berätta det! :o)

    SvaraRadera
  4. Fasadsiffror i bokstäver är jättefint tycker jag! Vad kul att det bara är tre veckor kvar, det kommer gå jättesnabbt. Hoppas allt går bra.

    SvaraRadera