onsdag 5 maj 2010

nämentackartackar..


Lite bilhaveri är väl aldrig fel, precis vad jag behövde denna veckan! *suck*

När jag körde från jobbet idag gnisslade/skrapade bilen helt galet mycket, nåt skit med hjulen och bromsarna, misstänker jag. Kom från ingenstans och plötsligt lät det så att jag skrämde nån stackars hund och ALLA vände sig om för att kolla vad sjutton det var som kom på vägen. Om det var pinsamt? Nej, men inte alls, såklart..

Efter en check med far min så tuffade jag hem bilen i snigeltakt så nu är den parkerad här och imorgon blir det till att köra ner till bilmeckarna, som jag tydligen börjar bli stammis hos, för att se om dom kan ta sig tid med mig. Typiskt, jag som har så mycket på jobbet den här veckan och är uppbokad med tränare när jag ska rida imorgon. Det är aldrig bra timing när bilen lägger av, men måste det vara typ värsta timingen? Attans!

Över till lite positiv energi, fasaden verkar vara klar nu och enligt säkra källor ser det fint ut. Härligt! Jag bara längtar tills nästa visit!

Nu väntar vi med spänning på vad som händer invändigt, med golv och kök och kakel. Åååh, så roligt det är med allt som händer med huset nu, jag älskar det!

Men nu är det läggdags, en lång (men förhoppningsvis bra) dag väntar imorgon.

Ha det kanon så länge!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar