måndag 30 maj 2011

Hejja jordgubbsplantorna, hejja!

Än så länge står ddom, men kan dom verkligen klara sig? Hoppas, hoppas, hoppas!
Synd att dom inte är proppade med jordgubbar redan nu, för ikväll är jag så sjuuukt sugen på jordgubbar! Nu kan man köpa jordgubbar på två ställen på vägen hem från mitt jobb, jag har varit sugen i flera dagar, men var gång jag kör förbi har de hunnit stänga ner. Typiskt! Kanske imorgon?! *längtar*


I helgen har stackars Krill jobbat och jobbat, medan undertecknad har firat och firat. Det var mors dag, barndop för sötaste Pontus , födelsedagsfirande för mormor och så skulle det dessutom firas en jämn bröllopsdag för mina föräldrar. Stort grattis allihop!


40 år som gifta har respekt med sig! Men håll i er nu, nästa firande borde vara ett alldeles speciellt 10-årsjubileum! OHMYGOD vad tiden går snabbt! Ändå kan jag inte fatta att jag kunnat leva en endaste dag utan att min finaste själsfrände och drömprins funnits i mitt liv. Galet är vad det är!


Solen skiner i alla fall här, väderleksrapporterna ser lovande ut även senare för veckan, jag har 20 arbetsdagar kvar innan semester och efterföljande föräldraledighet och man bara undrar... Hur blev det sommar på nolltid och vart tog maj vägen egentligen?!



Ha det fint tills vi hörs!



Kram, Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar