söndag 27 mars 2011

Vårkänslor och sällskapssjuka


Äntligen är solen här, som jag har längtat! Energin ökar helt sanslöst mycket och vårkänslorna sätter igång tankarna med alla kommande trädgårdsprojekt. Snart ska det fixas så det sjunger om det!


Denna helgen har jag försökt att bara vila upp mig efter en lite tuff vecka och njuta av solen och lite trevligt sällskap. Först långpromenad med fina vännen A och därefter en kväll hos föräldrarna och deras underbara valp. Det är han som är på bilden, som jag lånat från uppfödarens sida. Själv har jag bara suddiga bilder, det ska liksom helst hända något hela tiden. Hihi. Hade vi inte haft pendlingen och nu en bebis på väg så hade jag mer än gärna skaffat en hund på studs! Men vi får väl hålla oss till tåls och hoppas att föräldrna behöver hundvakt lite då och då.


Nu ska jag ta en liten promenad vid havet innan det är dags att ta tag i tråkigare sysslor. Sköt om er!


Kram, M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar