lördag 22 oktober 2011

Hotet från underjorden

När jag var liten pratades det mycket om filmen Hotet från underjorden. Hur läskig den var. Något år senare såg jag en sjukt dålig film med dansk text och fattade inte att det var den som var den. Ska jag ge filmtips är den inte vad jag rekommenderar. Men. Ni som har sett den kanske förstår vad jag menar när jag säger att daggmaskarna jag stöter på i vår trädgård skulle passa i filmen. Jag som redan har lite fobi för maskar (och larver och paddor) bara hoppar undan och mår illa. Vågar knappt gräva mer ju. Brr, otäckt. Självklart är de ofarliga och jag har inget emot dem på håll, men alltså... Blä!

Trädgårdsprojektet försätter hela helgen, mellan amningspauserna och blöjbytena. Skulle jag plötsligt sluta uppdatera bloggen så vet ni varför. Då är det hotet från underjorden som varit i farten.

Annars återkommer jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar