fredag 28 oktober 2011

amningshjärna?



Lillkillen fick fina pyjamasen från polarn och pyret av sin mammas kollegor. Trodde att det skulle dröja längre innan den skulle passa, men här går det undan! Apropå det här med bilar.. I somras fick vi hem papper från bilprovningen, med en tid och en faktura. Jag tyckte att tiden funkade, skrev ner den på en lapp och betalade in. Lappen har legat bredvid datorn sen dess, tills för ett tag sedan då jag tog den för att skriva in tiden i kalendern. Igår kväll satte jag mig i bilen och tanken bara slog mig, var det inte nu i slutet av oktober den skulle besiktigas? Vi rotade fram orginalpappret och mycket riktigt var det idag, klockan åtta på morgonen. Var lappen tog vägen är det ingen som vet. Jag brukar ha koll, men detta var lite förvirrat. Men jag kom ju på det, så visst finns det hopp?! :)

Kram, m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar