söndag 19 juni 2011

Syprojekt

Nu var det dags för Syprojekt: Babykorg! Snälla mamma var här igår och hjälpte mig med att sy. (Full koncentration på bilden!) Själv har jag ju varken symaskin eller tålamod... Fast jag var ganska duktig på syslöjd i skolan, man kanske skulle återuppta intresset i framtiden och investera i en enkel liten symaskin?! Jag gjorde i alla fall ett litet sidoprojekt och sydde själv ett litet örngott av ett skrotat rött örngott och lite överblivna elefanter.

Perfekt med korgen som är mycket mindre än en spjälsäng och kan rullas omkring i rummet eftersom det är hjul på den. Hoppas vår bebis kommer att gilla den, själv sov jag gott i den och min mamma, mina syskon och kusiner har också haft den och jag har inte hört några protester...?!

Krill är som vanligt ute och målar, så jag får väl försöka göra lite nytta här inne undertiden.
Men vi hörs igen snart, ta hand om er och ha en skön söndag!


Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar