tisdag 14 juni 2011

Kärlek

Idag bjuder jag kort och gott på en väldigt gammal (och kanske lite knasig) bild på oss. Igår firade vi nämligen att vi varit tillsammans i tio år! Helt galet. Tiden går fort när man har roligt... ;o)

Vi började morgonen med ultraljud nr två på vår bebis och förutom att han eller hon ligger lite på tvären i magen och vägrade att visa fejjan för oss så verkade allt finfint. Lillknodden väger nu runt 2,2 kg och är något längre än genomsnittet. Drygt åtta veckor kvar nu. Helt galet!

Nu ska jag till jobbet och här hemma slits det vidare med carport och en himla massa målning. Men ack så fint det blir! Jag återkommer inom kort med nya bilder.

Ha det fint så länge!

Kram, M

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Letade fler husbyggar-bloggare från Ystadtrakten och hittade er! Lustigt nog var vi ute och körde förbi ert hus i helgen!

    Själv ska vi snart börja bygga i Köpingebro, ett stenkast från er! Insåg när jag kollade er planlösning att våra övervåning kommer bli ungefär som er (även om vi har olika husleverantörer!) Välkommen att följa oss i vår blogg! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Eller, hello neighbour, kanske jag ska säga?! ;o)

    Åh, vad kul! Ska absolut spana in er blogg.
    Hoppas ni kommer att trivas i Köpingebro!
    Vi är mycket nöjda med vår ovanvåning, hoppas att er blir lika bra. Lycka till med bygget!

    SvaraRadera