torsdag 25 november 2010

Clever?

Jag tänker ibland att jag har tummen mitt i handen när det gäller hemmameck och byggteknik. Men så läser man det här och så känns det genast som om man kanske inte är så hopplös ändå...

Och idag passade jag på att fynda en ny matta och belysning som förhoppningsvis kan funka med nya sofforna. Och såklart lite annat bra-att-ha, som alltid när man tar en sväng på IKEA.

Kanske vi köper den där kandelabern imorgon. Och adventspyntar i helgen. Åh, jag längtar till helgen! En riktig myshelg!

F.ö. har jag premiärskottat ikväll, med en helt vanligt liten skyffel eller spade eller vad det nu än kallas. För den där snöskyffeln inhandlar inte sig själv, tydligen. Väldigt dåligt.

Slutsats: Jag är bra på att prioritera: matta - check!, snöskyffel - ack nej!
Jag för hemläxa på detta...

Hörs vi inte innan dess så får jag önska er en trevlig advent!

Kram,
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar