tisdag 19 juni 2012

Just nu




I livet just nu glöms datorn bort och mobilen fixar inte bloggande och vettiga bilder. Därför blir det lite dåligt uppdaterat, jag ber om ursäkt för det!  Men istället är det fyllt av mening i form av en liten filur som bara ska gå och gå och med stor lycka upptäcker världen. Så underbart! Jag är verkligen lyckligt lottad för min lilla familj, tack! <3



Det som gäller just nu på topplistan är bland annat gåstolen som rastas friskt och det här fantastiska pekandet. På allt. Allra mest på uttagen i taket, som vi har så gott om. Hej nackspärr! Hehe...


På promenaden häromdagen gick vi förbi sötaste söta fölet. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag ÄLSKAR att vi har naturen runt hörnet!

Naturen i vår egen lilla trädgård återkommer jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar